2013-09-19

Från tanke till verklighet!!!!


 I många år har jag velat göra en bok om barntyger. Nyårslöftet var att göra boken under 2013. Efter att ha dokumenterat allt jag kommit över samt besökt arkiv, började min resa. Många telefon samtal till sveriges textil konstnärar gjorde att jag kunde få namn på många av tygerna. Idag 9 månader senare är boken färdig. Känns skönt att den är klar och mitt tyg hjärta är glad att det nu finns en bok i detta ämne. Tyvärr nappade inte någon av Sveriges bokförlag så denna bok ger jag ut själv. Vilket innebär att du kan bara köpa den av mig...

För beställing av boken, skicka ett mail saaxsaax@gmail.com

1 kommentar:

Lisa sa...

Var och när kan jag köpa boken? Hur ser den ut och vad kommer den att kosta?
Med vänlig hälsning/ "Lisa"
http://cyklahem.blogspot.se/