2008-09-07

I love your blog

Jag blir så smickrad och glad av nomineringarna jag fått. Så jag skickar vidare nomineringen till ALLA kreativa färgglada bloggare. Men jag har tagit ut några bloggar som jag gillar och njuter av att titta in på. Älskar färger och former och nedan är några som har lyckats med det, väldigt inspirerande och glatt. Har gjort några collage av foton de har på sina bloggar, titta och njut...

Re-form Dizain är en underbar färgglad blogg med massor barnkläder, mammakläder, accessoarer och hem inredningstextilier som hon har designat och tillverkat själv. Massor med rolig inredning och loppisfynd. Och inte minst henne samling Lönborg burkar, grytor, tyger osv.


Tosings pyssel blogg är helt underbart inspererande hon älskar att pyssla och det syns. Hon gör så fina saker b la barnkläder, gosedjur, plånböcker, hattar. Använder sig av härligt färgglada 70-tals tyger.

Makiato blogg är sååå underbar med sina färgglada foton och sin glada kreativitet. Hon visas bl a textilier, 60-70 tals kläder, roliga prylar, trädgård idéer mm. Målar även underbara motiv och har en massa roliga inrednings tips och så gillar hon äpplen som jag ;)...

Här finns plats för flera färgglada bloggar framöver.....




4 kommentarer:

makiato sa...

Men ååå vad fina collage du gjort, både på min och de andras bloggar! Tack så mycket! Jag gillar din blogg jättemycket...det är helt otroligt vad mycket roliga och fina grejer du har! Nu ska jag kolla in de andra bloggarna du tipsat om. :)
/makiato

rino sa...

Tack! Och vad fint du gjort med alla bilderna!

Tosing sa...

Åååå så fint du har gjort med bilderna. superfint. Tack!

Fröken Esurk sa...

Ja du har en så fin blogg, jag har precis köpt en rosa dansk plåtburk från 60-talet som liknar dem du la upp!
Håller med dig om hur inspirerande Makiato är, där kollar jag varje dag.