2008-03-09

Snart är det PÅSK

Snart börjar det närma sig påsk och jag har inget påskpynt hemma. Tycket faktiskt att det är ganska trist med alla ägg och fjädrar. Så jag har samlat ihop allt gult och påsk aktigt här hemma och vips vad det blev påsk glatt. Jag har infört mina egna påsk traditioner, det ska vara retropåsk hos mig.Till påskfikat blir det påskmust i en tillbringare i gul orange frukter. Godisäggen får ligga i arabia skålen och äggen får ligga på den gula grillvanten. Någon som blir sugen på en fika :)



I dag skrek jag av lycka när jag köpte en vas och fick se att det var en Po ström signatur i botten. Hittade den för 25kr, det var som att vinna på lotto. Måste ju bara köpa lite tulpaner och sätta i den. Sen är jag lite småtokig i äpplen så det fick också plats i fönstret.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ville bara berömma din fantastika blogg. Den piggar verkligen upp med alla glada färger. Själv är jag helt såld på 60-70-tal och avundas dina samlingar. :)
MVH
Alex i gbg