2008-08-10

Royal krona

Har samlat på mig några fina ljusstakar från Royal krona, de är som en blomsteräng.
Lite info om dem:
Röd finns i olika färgskiftningar exempelvis röd med lite inslag av orange och röd med lite inslag av svart.
Orange finns det flest varianter av med allt i från helt orange till gulorange och orange med inslag av svart.

Gul är oftast helt gula men det kan finnas exemplar som är lite ljusare gula. Storleken kan skilja lite på dessa också.

Grön finns det många varianter av med exempelvis mörkt gröna utan melering till ljust gröna med varierande inslag av melering.
Alla ljusstakar kan skilja lite i storlek och kan ha olika utformning på etiketterna.

4 kommentarer:

Lotten sa...

Vilken underbar samling du har! Jag har ofta stått och hållt i dom på loppisar men aldrig slagit till.... det ångrar jag nu för dom är ju helcoola;-)

Sara sa...

jaa visst är de, de är fint när man har många. Nästa gång får du slå till Lotten för de är helsköna;)

Tant Trassel sa...

Japp... idag hittade jag min först på dagens loppisrunda! Jätte lycklig. En gul såhär lagom till påsk.
Vet att ditt inlägg är typ 2 år gammalt men... ja ajg var ju bara tvungen att berätta :)

15 kr betalade jag.

jenny sa...

Men ååååh såå fina.. Jag ahde velat ha vita och gröna. Så sälj dom gärna till mig.
Kram Jenny