2009-09-23

Mina bästa loppisminnen del 4

Det är inte bara på loppmarknader man kan göra fynd, man kan även göra det på tradera. Det var en påsk för några år sen som jag tittade runt och fick syn på något bekant. I annonsen stod det en fin påskvas, på fotot var vasen fylld med påskliljor. Jag fick lite magkänsla när jag tittade på vasen men jag kunde inte komma på vad jag hade sett den innan. Så jag gick i några dagar och funderade och sen kom jag på det. Det var en PO Ström vas och jag skyndade att lägga bud, som tur var hade bara jag sett den och den blev min för 20kr.




3 kommentarer:

UpsalaEkeby sa...

Vad kul att få läsa om dina loppisminnen!! Du har verkligen lyckats fynda!!

Ola sa...

Hej!

Magkänsla är när det känns bra i magen. Skriv en historia om ett bra beslut och vinn en resa till New York.

Ha det bra!
/ Ola

Anonym sa...

Jag har en burk som är väldigt likt det där äpplet på bilden fast är som en röd ananas! :O Jag har undrat ganska mycket vad det kan vara för nått. Tror du att ditt äpple och min ananas är från samma ställe? Isåfall... vet du vart ditt äpple är ifrån? Vem har gjort den och så. :D Skulle vara Grymt kul att veta!

Kolla länken för att se bild på Ananasen http://Lintuss.bilddagboken.se/p/show.html?id=387404882&directlink=1

Maila mig gärna svar :D bin_lina@hotmail.com

KRAM!// Lina