2011-01-09

200000 besökare


10 kommentarer:

Furuheim sa...

Gratulere med 200000 besøkende på bloggen din. Bloggen er kjempefin og har masse fin insprasjon. Ha en fin uke:)Furuheim

Unknown sa...

Grattis!! Jag kommer nog upp i 200.000 besökare ca år 2034!

Herr Movarp sa...

Grattis! Det är roligt att så många läser bloggen! Det där med att inte hitta saker på loppisarna beror nog på flyt eller inte, jag tycker jag hittar en hel del fortfarande :-)

Jag passerade förresten 100 000 nyligen vilket jag tyckte var fantastiskt, men detta slår ju det med hästlängder. Jag tror att många är intresserade av textilier och saker man kan göra av det, det finns en stor läsarkrets!

Randiga Tråden sa...

Grattis till din fantastiska blogg och alla besökare. Brittmari

trillivippa sa...

Det är bara att gratulera, jag förstår att det är många som tittar in på din blogg. Det är som en vitamininjektion med alla härligt färgglada foton! :)

Ugleslottet sa...

Like hyggelig hver gang å titte innom bloggen din!:)

Lotten sa...

Grattis! Klart att jag kommer fortsätta att följa er färgglada blogg!

Gila sa...

Grattis! Jag tror en del "bara"läser och loppar inte. Än finns det saker att hitta.

Petra / Popetotrora sa...

Gratulerar!!

Jag är en av dom som garnaterat drabbats av 60- och 70-talssjukan. Men jag hoppas jag aldrig tillfrisknar och slutar köpa färgglatt. Det är ju sååå fint! :-)

Christin sa...

Grattis till så många besökare !