2011-10-17

Bloggen SaaX födelsedag - 9 okt 2007

Foto: tagen av en fotograf när jag visar min favorit klänning
Tider går fort när man har skoj, har bloggat i några år nu och tycker det är så skoj. Det trodde jag aldrig när jag började att det nu skulle bli så himla poppis med sybloggar, porslinsbloggar och loppisbloggar. Måste tacka alla besökare som har följt mitt liv och gjort inlägg. Sen ett stort tack till de bloggar som inspirerat mig mest att blogga, Vi började samtligt att blogga och delade vår hobby med varandra.
Nästet
Re-DiZaIn
Nusse
Retro Elehant

4 kommentarer:

Randiga Tråden sa...

Det var du som fick mig att börja blogga och visa mitt, fantastiskt kul.

Lotten sa...

Grattis i efterskott till bloggen! Tänk att vi skulle hålla på så här länge.... det trodde jag inte då 2007;-)
Underbar klänning på bilden!

Nusse sa...

Jösses, är det redan ett år till? :)

Gila sa...

Du inspirerade även mig att börja blogga!