2011-12-05

Färgglatt Give Away hos mig...

Jag har aldrig haft en give away så nu tänkte jag glädja er i vintermörkret med ett stort paket med 11 härliga 60-70 tals tyger. En härlig julklapp till dig själv :)
Hoppas du vill vara med på min utlottning, Så här gör du för att delta:
1 lott för dig som skriver en kommentar
2 lotter för dig som har en blogg och som skriver en kommentar och lägger upp detta foto och länk på din blogg...

3 lotter om du handlar av mig på tradera (se spalten till höger) och skriver en kommentar, samt skickar ett mail till mig och skriver god jul ;)

ALLA FÅR VARA MED VAR DU ÄN BOR I VÄRLDEN!!!
Utlottningen pågår till den 18 dec och vinnaren dras av mig och min medarbetare/kontrollant Clara

65 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill gärna ha en lott för att få chans att vinna de underbara tygerna.
/Malin
malin_neptin@hotmail.com

AvMeg sa...

Dersom jeg kan være med fra Norge, så vil jeg gjerne det- jeg elsker dine fine stoff (tyg) :-)
Ett lodd til meg. (Jeg har deg i min bloggroll også :-)

Linda sa...

ooh, ja! det här skulle definitivt glädja mig :) 1 lott till mig tack

Lilla Anka sa...

Kvack! Japp! Jag vill vara med! Jag skriver om din tävling i min blogg och försöker också att länka hit till din blogg. Handlat har jag precis gjort av dig på Tradera, men du har kanske fler auktioner jag kann bjuda på!?
Hur många lotter var det? Be din lilla kontrollant och medarbetare att kontrollräkna! ;)
God Jul och Gott Nytt år från Lilla Anka/Annica

Linda Kapusta sa...

Hur hittar man dig på Tradera? Kan du inte publicera länken till dina auktioner?

FridoLi sa...

Hej!
Jag vill vara med och tävla, två lotter till mig tack! :-)

Lena sa...

Vill vara med och tävla med en lott =) Vore en fiiin julklapp!
Lena

Unknown sa...

hurra! 1 lodd til meg:)

ett hörn av rymden sa...

Hej! Vilka fina tyger du lottar ut. Jag tar två lotter och hoppas på tur!

Lotten sa...

Vilken kul give away.. jag vill såklart vara med! 1 lott till mig!

Emi och sTollarna sa...

Oj hamna här av en slump men detta vill jag ju verkligen inte missa... ngt som kanske kan förgylla den stundande julen.

Gila sa...

Glad advent fina Sara!

Malena Nilsved sa...

Jag vill hemskt gärna vara med och tävla med 2 lotter!

/ Malena

Anonym sa...

Sara!

Jag vill gärna ha en lott så jag har chans att vinna lite härliga tyger. Jag är kvinnan med royal krona samlingen samt Al Eklunds hjärtburkssamling....:))

Kram Kicki från Norrköping

Sonja frå Sunnfjord sa...

Herlige stoffer! Jeg tar 2 lodd av deg:)

khina sa...

Poäng till dig för en fin ide´. Jag följer ju din blogg ständigt men låt min vinstchans gå till de andra. Jag är ju mer för 50.talet och dess mönster och färg.

Maja sa...

Klart jag vill vara med och ha chans på dessa härliga tyger
/Maja
maja59karlsson@live.se

Y sa...

pssst Clara, välj min lott ! :D

krajamaria sa...

Så generöst! Jag vill gärna vara med! :)

Mallaching sa...

Åh wow! Jag är med. En lott, tack!
God jul!

finnkids sa...

Så fina tyger! Jag är gärna med på 2 lotter, länkar från min blogg! En riktigt god jul till dig! :-)

Linda Andersson sa...

Uuuuuunderbara retrotyger!! Vill sätta igång o sy direkt av dem :)

Retroknappen sa...

Oj vilka finfina tyger! Jag kniper två lotter direkt och håller tummarna!

Kristin sa...

God jul Sara & Clara!!!

/Kristin
solvarv@hotmail.com
kristin141.blogspot.com

Erica sa...

åh jag är gärna med och tävlar!!

Petra sa...

Vilka härliga tyger ...är gärna med o tävlar.

Gunn-Hege sa...

Jeg tar gjerne ett lodd i denne spennende trekningen :0)

emelie d sa...

vilka fina tyger, jag är gärna med och tävlar om de. 1 st lott här!

Nina sa...

Hej hej! Underbara tyger, de skulle jag inte tacka nej till :)
Om jag vinner kanske jag skulle komma igång med mitt lapptäcke som har legat halvfärdigt alldeles för länge! Jag tar en lott.

nina_zach@hotmail.com

Hanna sa...

Jag vill också vara med! 1 st lott.

kavatglas sa...

åh vilken fin give away, jag är med på 2 lotter

astrid sa...

Himmel og hav, så flotte stoffer du har.
Jeg er med , og tar herved ett lodd.

Ha en trivelig førjulstid.

Mvh astrid.d@gmail.com

Linnea sa...

Och jag vill ju gärna ha chans att vinna!

/Linnea

Anonym sa...

Skønt stof vil meget gerne deltage med 1 lod
Mvh.Carina
carina1817@gmail.com

Emma Clara sa...

hej hopp...klart jag vill vara med och tävla om alla de finheterna!!!

Anonym sa...

Uhh sikken fin Give away. Jeg delatger gerne med 1 lod, og krydser fingre.
Knus Albassen
tina.schmucker@skolekom.dk

Kinokyo sa...

Hej!
Tar gärna två biljetter för en resa tillbaka till barndomen!
http://whitenoice.blogspot.com/2011/12/vinn-retrotyger.html

Linnéa sa...

Klart att jag vill vinna dina fantastiska tyger - tack för en härlig och inspirerande blogg.

Kram

Linnéa sa...

Klart att jag vill vinna dina fantastiska tyger - tack för en härlig och inspirerande blogg.

Kram

rockefår sa...

Oppdaget nettopp bloggen din og likte den så godt at jeg vil følge videre selv om det ikke gir noe lodd.

Vil veldig gjerne være med på denne flotte give-away. Jeg ber om to lodd og håper virkelig jeg kan være heldig - jeg simpelten elsker disse kløverstoffene - jeg har ingen slike.

Ha en riktig god helg!

Mvh Rockefår-Elisabeth

Mona sa...

Underbara tyger : )
Klart att jag tar chansen att vinna dem.
En lott till mig tack.
Mona Ekström
mona.ekstrom@gmail.com

Liten Lucky sa...

Hej Sara,
jag vill ocksa vara med och tävla med en lott :)
Hallar tummarna :)

WilleBus sa...

Vill självklart gärna vara med och tävla om så fina tyger. / Jennie

Linda Kapusta sa...

Underbara tyger, jag vill gärna delta i tävlingen!

Har precis vunnit en av dina auktioner och skrivit ett inlägg om tävlingen i min blogg. Så nu är det bara att hålla tummarna alltså!

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen! /Sofia
Sofiahipcat@hotmail.com

Myse sa...

Jag vill också ha en lott! Jättefina tyger :)

Fancy Lane sa...

Jag tror detta inlägg är ganska talande för varför dina tyger skulle passa perfekt in hemma hos mig :-)
Kram Fancy (lois.lane på tradera)
http://fancylane.blogspot.com/2011/12/fancy-fynd-fran-min-favvo-saax.html

Jenny B sa...

Jag vill så himla gärna vinna fina tyger. Jag har länkat på min blogg och vill gärna ha 2 lotter.

Helene sa...

2 lodder til mig - inklusiv vinderloddet selvfølgelig :o)

Charlotte sa...

Jag vill också vara med! /Charlotte

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! mvh /Lena LenaW65@hotmail.com

Åpent^hus sa...

fin blogg du har
og vakra vakra tyger!
jag vil gjerne være med i din lotteri

to lodd til meg!!

fin torsdag til deg
beste hilsner fra
Åpent^hus

Åpent^hus sa...

fin blogg du har
og vakra vakra tyger!
jag vil gjerne være med i din lotteri. din første - så kul!

to lodd til meg!!

fin torsdag til deg
beste hilsner fra
Åpent^hus

Lisa.L sa...

En lott till mig :D kram

majkenpajken sa...

Blir mycket nostalgisk av de där elefanttygerna och skulle gärna vilja ha dem!

God jul och gott nytt år!

maritlarsson(at)hotmail(dot)com

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna ha en lott för att få chans att vinna!
God Jul och Gott Nytt år!
Mintsu
Finland

Maya sa...

Då ser jag mit tillfälle här på slutrakan och nappar jag 3 direkt! :)
Kommentar, länkar och shoppat har jag ju på tradera ren. :)

Julie Stuhr sa...

Et lod til mig :) Sikke en fin og farveRig blog du har :)

Anonym sa...

Jag chansar så här i slutet :)
God Jul

mvh Camilla

camle@live.se

Anonym sa...

Chansar med en lott!

mvh Camilla

camle@lives.e

Lykke sa...

2 lodd fra meg, har faktisk vært med å bydd på stoff fra der før på Tradera, hehe - de i midten på bilde.

Ellen Kathrine sa...

Så fin en blog du har, den må jeg straks følge ..håber mit ene lod bringer lykke, du ønskes en god jul..

ingrid sa...

Jeg er med! To lodd, takk :)

ingrid sa...

2 lodd til meg, takk! :)

Be My Dragonfly sa...

Åhh hvor er det lækkert - det vil jeg vildt gerne vinde.. to lodder til mig og en masse helt.. glædelig jul til dig..

VH Rikke