2012-06-04

Helgens äventyr...


Var iväg på en riktigt skojig loppis sväng i helgen med min killkompis.Vi hittar ett gäng loppisar längs vägen och jag hittar självklart massor med ögongodis. Trodde jag skulle hitta tyger men tyvärr bara ett tyg. Blev lite besviken att loppisen i Moheda var tomt på retro textilier, jag var först framme bland tyghyllorna o inget. Den fina lilla bumling lampan hittade jag däremot för 300kr, den ska Clara få ha i sitt fönster, har aldrig sett en sådan liten taklampa innan...

6 kommentarer:

form55 sa...

Ägarna till loppisen i Moheda har barn som har en antikaffär. Tror att alla retrotyger går dit.

Ann-Mari sa...

Precis en sån bumling har jag ifall du är sugen på en till. Den är ca 25 cm i diameter om jag inte minns fel.

Anonym sa...

vilken snygg vas den oranga! Helt i min smak.
Kerstin

Fliegenpilzwerkstatt sa...

WOW! it's very nice.

Kari Anne Marstein sa...

den Bumlingen var fin! veldig fine loppis-funn ; )

Amanda sa...

Vart åkte ni? Jag kommer från trakten där du bor och åker gärna på loppisrunda. Har du varit i Berga på Affes fik? Härligt och gott. De har en antik/loppis också ;) ha en fin dag // Amanda