2012-07-04

Antikmässan del 2

 Biostolar och plåtskåp från 50-60 talet
 Grislampor i massor...
 Teak snurra och textilier
 Massor med färgglada tyger...
 Smått och gott...
Då har man provat att vara utställare i några dagar. Det var väldigt trevligt att få vara med och se hur det fungerar. Men tyvärr kom inte min åldersgrupp av människor, de som besökta mässan var ca 55+. De är inte så intresserad av plast, plåtburkar,färgglada klänningar och tyger i massor. Men många kom fram och fick sig en nostalgi tripp av mina saker och det värmde i hjärtat.

6 kommentarer:

Henna sa...

Wow, beautiful colours and lovely blog ♥ Became a reader ;) My retro findings sitruuna.blogspot.com

Retroknappen sa...

Själv var jag på Antik- och samlarmässa i Nora i tisdags och det jag verkligen saknade var just tyger och kläder från 50-70-talet. Vet inte om det finns någon särskild mässa där det finns mer av just detta.

Lybtar sa...

Åh, där skulle man ju ha varit.

Maria på tid och rum i Årsta sa...

Det såg supersnyggt ut i alla fall :)

Gila sa...

Du får komma upp till Stockholm och sälja! Skulle gå som smör i solsken ;-)

Sara sa...

Jag skulle verkligen vilja åka upp till Stockholm och sälja av lite tyger.