2008-01-19

Kåges Kryddburkar

När jag bodde i Helsingborg så fanns det inte så mycket att göra efter att man hade slutat jobba. Förutom att gå till änglaverkets loppis och göra lite fynd, eftersom jag slutade så sen trodde jag alltid att allt skulle vara slut när jag kom dit men en dag gjorde jag ett superfynd.
Kåges ovanliga kryddburkar praktika Weekend för 25kr styck, burkarna ser helt oanvända ut. Men med min vanliga otur så räckte inte pengana till den sista burken så en snäll liten tant lade undan den så jag fick skutta tillbaka en vecka senare och köpa den.


Tittade runt lite om jag kunde hitta kryddburkarna och hittade en artikel om Kåge och där på ett foto fanns de. Det vore intressant och se om det finns flera kryddburkar i samma stora storlek. Det är inte riktigt min stil men jag gillar formen på burkarna och att texten på burkarna är så enkel.

Inga kommentarer: