2008-09-20

Fantasi tyger från 70-talet

Helt underbara, man blir ju såååå GLAD

5 kommentarer:

kulli sa...

Åh vilka underbara!

Anonym sa...

oooh det brun/orange/gula tyget med elefanten var suuuuuuuuuuper fint!!! <3

Glasankaret sa...

Tyget längst ned och näst längst till höger har jag en stor "soff*" kudde sydd i. Många många härlig minne :)

Väldigt fina tyger! och en fin blogg! :)

Anonym sa...

Tyget med elefanterna med pippi på ryggen och lökkupolor hade min syster som bonad när vi var barn. Jag hade en som jag tror var i samma serie i blått och orangea toner med katter på ( om jag minns rätt, lite osäker på färgerna mer än blått. Men dom är borta för längesedan, tyvärr. Jag blev jätteglad när jag såg den ena här hos dig.

Anonym sa...

Vilken härlig blogg du har! Inte min stil alls egentligen, men man blir ju glad! :-)