2009-02-17

Tygtävling



Nu är det dags att använda geniknölarna, nu ska ni få gissa på vem som har gjort detta tyg och bonad. Detta är en svår tävling så det kommer en ledtråd på tyget, hans päron går som en röd tråd..Lycka till och får du huvudvärk sluta omedelbart :) Gissar du rätt på båda så vinner du några färgglada stuvar från 70-talet.Ni kan skicka svaret till min adress saaxsaax@gmail.com eller skriva en kommentar så utser vinnaren på Söndag.


Vinnare i tävlingen - Re-dizain
Hon visste att bonaden är gjord av Al Eklund Stobo och tyget med päron är S. Fristedt. Måste säga stort grattis och bra jobbat ni andra som gissade rätt på tyget.

7 kommentarer:

florin design sa...

Ska man gissa direkt här? Eller maila?

florin design sa...

Nåja, jag har mailt ett svar på tyget, bonade ska jag klura på...

Är det först in med rätt svar som vinner????

Lotten sa...

Jag mailar svaret;-)

Kram Lotten

Märta-Linnéa sa...

Jag har gissat... :-)

Re-dizain sa...

Tveksam på det andra hmmmmmmmm...skall funder ordentligt innan jag skickar svaret hihi!! Man vet ju aldrig, vinsten är kanske duvtyget!

Sara sa...

Hej Nu har 7st svarat rätt på tyget nu är det bara att komma på vem som gjort bonaden med fågeln.

Sara sa...

Hej Nu har 7st svarat rätt på tyget nu är det bara att komma på vem som gjort bonaden med fågeln.