2009-09-01

Vad får jag allt ifrån?

Den frågan får jag hela tiden och det är klart jag får den eftersom det börjar bli omöjligt att hitta färgglada 60-70 tals prylar. Men svaret är enkelt jag har samlat på mig under årens lopp. Jag har varit på många loppisar i Sverige. För 5-6 år sen kunde jag släpa hem kassar med tyger men nu är jag glad om jag hittar en duk. Jag hittar inte så mycket längre men tur är väll det :). Som liten började samla färgglada burkar, min första var Anita.W blåa burk.....

3 kommentarer:

Helena sa...

Du var före din tid helt enkelt! Men visst blir man lite mer sparsmakad med åren? Iallafall jag. Jag köper inte gärna naggat porslin t ex..... Och tyger som inte luktar gott går fet-bort!:D
Kram Helena

Mannagryn sa...

Visst blir det svårare och svårare att hitta bra saker igår var jag ute på flera loppisar men hittade inte någon "wow" grej. På övre bilden till höger har jag 3 av plåtburken längst upp men suktar efter en snygg ira.

Y sa...

min fyraåring köpte sin första burk på loppis idag. Det ska börjas i tid :-)