2011-08-15

En helt vanlig dag i våra liv

Idag fick kameran följa med hela dagen. Påväg in till staden lekte Clara med datamusen...
Sen träffade jag bästisen fesan (tessan) och vi tog en fika på stadens bästa cafe...
Där säljer jag mina saker som jag syr, tyvärr hade det sålt dåligt :(
Sen fick vi se att Clara blivit en liten kändis i ett av fönsterna på foto studion...
Sen gick vi hem från stan och cyklade bort till kolonin som ligger rakt över vägen...
Där insåg jag att man MÅSTE gallra det man sår, man lär sig så länge man lever...
Nu är vi äntligen hemma och jag njuter av livet som ensam stående mamma till världens goaste unge....

3 kommentarer:

Gila sa...

Enastående! också!

Re-dizain sa...

Ni verkar ha det bra och lilla Klara ser trivas med sin ensamstående mamma och massor med färger:)

Randiga Tråden sa...

Det syns vem som är mamma till Clara, så lika.